Narzędzia w content marketingu możesz stosować przy tworzeniu, publikowaniu i promowaniu treści. Używając akcesoriów content marketingu, firmy tworzą treści, które nie tylko pomogą im budować markę, lecz także wspierają ich strategię biznesową. Poznaj drugą część artykułu o narzędziach, które usprawnią Twoją pracę!
Które narzędzia warto wybrać do pracy w content marketingu?
Dziś przedstawiamy Wam kolejne propozycje narzędzi, które usprawnią Waszą pracę. Oto nasze TOP 5:
- Asana
- Google Trends
- Answer The Public
- Contadu
- Prowly
Jakie narzędzia opisywaliśmy w pierwszej części? Przeczytasz o nich tutaj.
Zarządzanie projektami
Asana to narzędzie, które służy do zarządzania projektami. Umożliwia łatwe tworzenie list zadań, grupowanie ich w projekty, a także monitorowanie postępu prac. Asana stanowi zintegrowane środowisko do zarządzania projektami, w którym możesz śledzić postępy w wykonywaniu zadań, współdzielić informacje oraz współpracować z innymi na podstawie wspólnych celów. Asana umożliwia zespołom tworzenie i śledzenie list wytycznych, tworzenie harmonogramów, śledzenie postępów, tworzenie przypomnień i wiele więcej. Możesz tworzyć listy zadań i przypisywać je do konkretnych osób, aby upewnić się, że są one wykonywane w odpowiednim czasie. Asanę warto wykorzystywać do planowania publikacji treści i przyporządkowywania tych tematów do poszczególnych członków zespołu.
Narzędzia w content marketingu przydatne w tworzeniu tematów i słów kluczowych
Kolejnym istotnym narzędziem jest Google Trends. Pozwala sprawdzić, jakie wyszukiwania są popularne w danym regionie, jak zmieniają się wyniki wyszukiwań dla danego hasła w czasie i w jakim regionie są one najpopularniejsze. Google Trends może być używane do monitorowania powodzenia produktów i usług, określania najlepszych momentów do reklamowania produktów, obrazowania trendów w branży, weryfikowania popularności określonych haseł wyszukiwawczych i wielu innych zastosowań. Wyniki Google Trends są udostępniane w postaci wykresów i tabel, które mogą być wykorzystywane przez firmy do uwydatnienia, w jakim regionie trzeba skupić swoje działania marketingowe i jakie słowa kluczowe powinny być w nim wykorzystane. Google Trends jest znakomitym instrumentem do poszukiwania inspirujących trendów oraz do planowania publikacji contentu w oparciu o nie.
Stałym bywalcem strategii marketingowych jest również Answer The Public, czyli narzędzie służące do wykrywania pytań i problemów, jakie interesują Twoich potencjalnych klientów. Jest to łatwy sposób na określenie, czego szukają ludzie i jakie pytania im się nasuwają, dotyczące danego tematu. Answer the Public umożliwia wgląd w to, co interesuje ludzi najbardziej i z czym się borykają. Pozwala na szybkie i skuteczne zbieranie informacji, potrzebnych do tworzenia treści i strategii marketingowych. Answer the Public przeszukuje wszystkie popularne wyszukiwarki, w tym Google, Bing, Yahoo i Ask, w poszukiwaniu pytań i wątpliwości, które ludzie mają na dany temat.
Pozycjonowanie treści i zarządzanie
Innym, niezwykle nowoczesnym narzędziem marketingowym jest Contadu. Dzięki niemu możesz zarządzać swoim biznesem, kontrolować finanse, tworzyć raporty i analizować dane. Jest przeznaczony dla wszystkich rodzajów firm, od małych przedsiębiorstw po duże korporacje. System składa się z wielu modułów, które można dostosować do własnych potrzeb. Contadu zawiera m.in. moduły do zarządzania finansami, tworzenia raportów i analizy danych. Znajdziesz w nim także moduły do zarządzania zasobami ludzkimi, kontroli jakości i zarządzania produkcją. Dzięki temu wszystkie informacje dotyczące Twojej firmy są zawsze aktualne.
Ostatnim z najpopularniejszych narzędzi, jakie można wykorzystać w marketingu, jest Prowly. To nowoczesne narzędzie marketingowe dla firm. Po pierwsze, pozwala ono zaplanować i wdrożyć skuteczne strategie PR i content marketing. Po drugie, wykorzystując Prowly, firmy mogą tworzyć i zarządzać profesjonalnymi profilami mediów społecznościowych. Co więcej, mogą tworzyć treści w wybranych formatach, wysyłać komunikaty prasowe i rozwijać relacje z mediami, influencerami i klientami. Dzięki Prowly firmy mogą także monitorować wyniki swoich działań, kontrolować budżet i mierzyć efektywność swoich kampanii. Prowly oferuje szereg funkcji i narzędzi, które ułatwiają tworzenie i wdrażanie skutecznej strategii PR i content marketing.
Pamiętaj, że nie potrzebujesz tych narzędzi, wystarczy że zwrócisz się do nas z pomocą, a pomożemy Ci m.in. w tworzeniu angażującego contentu i treści, grafik czy tłumaczeń.