Co powinno znajdować się w zakładce o nas?
Zakładka o nas to w dzisiejszym Internecie konieczność, która jest obecna na prawie wszystkich stronach i blogach firmowych. Klient odwiedzający Twoją witrynę musi znaleźć powody, które zachęcą go do skorzystania z Twoich usług, czy kupienia Twoich produktów. Dlatego na stronie o nas musisz się odpowiednio zaprezentować i umożliwić odbiorcy lepsze poznanie Ciebie i Twojej działalności. Historia firmy, jej osiągnięcia, misja, wizja, cele czy zespół, który ją buduje to elementy, które warto w takim miejscu zamieścić. Niestety, podobnych stron o nas są w Internecie tysiące, dlatego podczas jej projektowania warto skorzystać ze swojej kreatywności i postarać się wyróżnić. Oto kilka propozycji, jak napisać ciekawą zakładkę o nas?
Jak przybliżyć firmę do klienta? Kreatywnie przedstaw swój zespół!
Bardzo dobrym pomysłem jest przedstawienie pracowników w kreatywny i interesujący sposób. Warto pokazać ich prawdziwe oblicze, krótko przybliżyć ich osoby i zaznaczyć, że każdy z nich to ciekawa postać wnosząca coś nowego do firmy. Na potrzeby tworzenia zakładki o nas można pokusić się o profesjonalną sesję zdjęciową, która sprawi, że całość będzie wyglądała estetycznie i spójnie. Pokazanie firmy w ten sposób znacznie przybliży ją do potencjalnego klienta i utwierdzi go w przekonaniu, że nie jest to bezosobowa masa tylko zespół wielu wyjątkowych osobowości.
Storytelling – jak wykorzystać wyobraźnię odbiorców?
O wyjątkowości storytellingu pisaliśmy w kontekście content marketingu w e-mail marketingu. Doskonale sprawdzi się również w zakładce o nas. Zbudowanie krótkiego opowiadania, mówiącego o genezie naszej firmy w kreatywny i inspirujący sposób, może przynieść wiele dobrego. Storytelling oparty jest na oddziaływaniu na emocje oraz wyobraźnie odbiorcy, dlatego warto skrzętnie powiązać naszą historię z bohaterami opowieści za pomocą odpowiednich metafor. Z pewnością dobrze napisane opowiadanie zostanie docenione przez klientów.
Wyróżniająca się zakładka o nas?
Przedstawienie swojej firmy w formie wideo? Czemu nie! Oprowadź swoich klientów po budynku, pokaż jak wygląda Wasza kultura pracy, pozwól wypowiedzieć się pracownikom. Tym sposobem Twoi odbiorcy przez chwile poczują się jakby byli tam razem z Wami. Zbuduje to nić zaufania i uwiarygodni Wasze działanie. Równie dobrze możesz stworzyć krótką animację prezentująca Twoje początki, czy wykorzystać siłę infografiki i właśnie w taki sposób przedstawić historię Waszego zespołu. Popularną formą są również osie czasu, które przejrzyście ukazują kolejne kamienie milowe pokonywane w drodze do sukcesu firmy.
Jak komunikować się z klientem? Nie bój się sprzedawać!
Ten podpunkt nie jest miejscem na skromność. Przekonaj swoich klientów, że to właśnie Ty jesteś najlepszy w danej dziedzinie. Skup się na swoich mocnych stronach i poprzyj je odpowiednimi faktami, jednocześnie pamiętając, że musi to brzmieć wiarygodnie. Wykorzystaj zalety języka korzyści. Daj swoim odbiorcom powody do zaufania. Pokaż, że Ty i Twój zespół lubicie to, co robicie i nieustannie idziecie do przodu. Zakładka o nas to dobre miejsce na “sprzedanie” siebie i swojej marki oraz zbudowanie wizerunku eksperta w branży.
Psst! Jeśli interesuje Cię wsparcie w tworzeniu zakładki o nas, razem z nami wybierz content! Pomożemy Ci w tworzeniu ciekawych i kreatywnych tekstów!