Media
Dzielimy się wiedzą na portalach i w czasopismach branżowych
Nowa sprzedaż
- Buyer Journey – czyli jak skutecznie podążać ścieżką zakupową klienta, żeby doprowadzić go do sprzedaży?
- Jak rozwijać sprzedaż w sieci, czyli o copywritingu w e-commerce
- Komunikacja z klientem w trudnych czasach. Jak wykorzystać moc słowa do zwiększenia sprzedaży?
- Business Model Canvas w rękach handlowców
- Jak pisać, żeby zachęcić do zakupu?
- Oglądam online, kupuję offline, czy odwrotnie? Czyli efekt ROPO w praktyce
- Personalizacja czy automatyzacja? Marketing treści w e-commerce
- Pierwsze wrażenie robi się tylko raz, czyli jak popsuć sprzedaż przez nietrafiony kontakt
- Zarządzanie komunikacją w systemie hybrydowym
- Z punktu widzenia klienta: czego oczekujemy od sklepu internetowego?
- Handlowiec jako ekspert, czyli jak sprzedawać wiedzą?
- E-commerce w 2022 — jak wykorzystać nowe technologie i sprostać oczekiwaniom klientów?
- Nowe formy sprzedaży, czyli e-commerce w praktyce
E-commerce & Digital Marketing
- Jak poprawić doświadczenie klienta za pomocą treści
- Content ostatniej mili
- Konsument w obliczu pandemii. Kim jest i jak się zmienia?
- CTA. Jak zachęcić klienta do działania?
- TOP 8 najczęściej popełnianych błędów w sklepach online
- Wizerunek apteki w mediach społecznościowych – branża farmaceutyczna w social mediach
- Quick commerce, czyli szybkie zakupy w praktyce
Nowy Marketing
- Copywriting i content produktowy – 5 rzeczy, o których musisz pamiętać.
- Jak właściwie kreować wizerunek za pomocą treści na LinkedInie?
- Jak skutecznie wykorzystać model AIDA w e-commerce?
- Jakie treści powinny znaleźć się na stronie internetowej marki?
- Unikalne treści – jak wpływają na sprzedaż w sklepie?
- Blog w e-commerce – pomost pomiędzy sklepem a klientami.
- Content marketing w e-commerce.
- Agencja content marketingowa – czym się kierować, żeby wybrać najlepszą
Magazyn Online Marketing
- Copywriting w social mediach, czyli angażujące treści promocyjne
- Dekalog redaktora online – jak pisać na stronach i blogach, by angażować?
- Mobile-friendly content, czyli jak pisać pod kątem stron mobilnych?
- Jak sprzedawać słowem, czyli sztuka pisania tekstów na WWW od A do Z?
- Zestaw obowiązkowy web copywritera – jakie narzędzia wspierają redaktora?
- TOP 3 sprawdzone przepisy na klikalny temat
Social Media Manager
- Evergreen, czyli jak tworzyć wiecznie zielone treści?
- Archetypy marki – jak za pomocą treści, wideo i dzielenia się wiedzą wykorzystać ich moc?
- Jak dopasować content do grupy docelowej? Webinar, infografika, poradnik, wideo – zalety oraz wady
- Jak tworzyć Instagram Stories — czyli content, który przyciąga
- Rola insightu konsumenckiego w komunikacji w social mediach
- User Generated Content – dlaczego się opłaca i czy nadal będzie w trendzie?
- Social commerce, czyli jak sprzedawać w social mediach?
- Atomizacja Contentu w social mediach
Szef Sprzedaży
- Skuteczna sprzedaż kursów i szkoleń online — dobre praktyki
- Marketing i sprzedaż — duet idealny!
- Plany sprzedażowe na 2021 r. a pandemia
- Opisy produktów jako… sprzedawcy?
- Sprzedaż w dobie kryzysu, czyli jak prowadzić biznes online i offline
- Customer lifecycle, czyli cykl życia klienta w praktyce
- Pięć sposobów na przyciągnięcie uwagi klienta
- Brand purpose a zaangażowanie odbiorców
- Jak skutecznie komunikować wyprzedaże i promocje?
- Docierać dalej
As Sprzedaży
- Język strat czy język korzyści – co działa skuteczniej?
- Jak przyspieszyć podjęcie decyzji przez klienta?
- Trade marketing a sprzedaż, czyli marketing w rękach handlowca
- Benchmarking, czyli jak podglądać konkurencję i jednocześnie pozostać kreatywnym?
- Skąd czerpać inspiracje do tworzenia contentu, który ma pomóc handlowcowi sprzedawać?
Menedżer Produkcji
- Jaki content potrzebny jest firmie produkcyjnej? Angażujące treści na przykładzie branży meblarskiej
- Witaj na pokładzie, czyli jak zminimalizować stres nowego pracownika przy pomocy narzędzi, procesów oraz interaktywnych rozwiązań?
- Komunikacja i zaangażowanie w firmie produkcyjnej, czyli jak wykorzystać treści, grafikę i wideo do zaangażowania pracowników
Biuletyn Informacyjny Kierownika Apteki
Marketing przy kawie
- Czy konsultant na live czacie może mieć przewagę nad czatbotem? Jak prowadzić rozmowy na komunikatorach firmowych?
- Nie samym pisaniem copywriter żyje. Co składa się na usługę copywritingu?
- Content marketing w promocji dóbr luksusowych w e-commerce.
- Wieczna pogoń za króliczkiem. Co sprawdza się we współczesnym content marketingu?
MŚP Biznes
Brzmi prosto, prawda?
Chcesz zapoznać się z naszymi realizacjami lub potrzebujesz indywidualnej wyceny? Daj nam znać, a wspólnie stworzymy kontur Twojej marki w internecie!