[vc_row enable_parallax=”” parallax_speed=”0.5″ css=”.vc_custom_1622628065716{padding-top: 100px !important;}”][vc_column offset=”vc_hidden-lg vc_hidden-md vc_hidden-sm”][vc_column_text]
Jesteśmy dla Ciebie!
[/vc_column_text][vc_column_text]
Masz pytania dotyczące oferty?
696 43 61 56
biuro@conture.pl[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]Oglądasz telewizję, przeglądasz stronę internetową, idziesz najpopularniejszą ulicą w mieście (poznaniacy wiedzą, o czym mowa) i z każdej strony atakowany jesteś przez reklamy, ulotki, bannery. Odpowiedz sobie, ile z nich tak naprawdę zapamiętałeś? Ile ulotek wyrzuciłeś do najbliższego kosza na śmieci? Jak często zmieniłeś kanał, kiedy film po raz kolejny został przerwany przez kilkunastominutowe reklamy?
Trochę liczb
Zgadujemy – przynajmniej raz w życiu spotkała Cię każda przytoczona sytuacja. Zostając w sprawie internetu – wg. badań MEC Wavemaker, 36% polskich internautów blokuje wyświetlanie reklam w swoim urządzaniu. Czy to dużo, czy mało? Czy tradycyjna promocja powoli wypierana jest przez nowoczesne podejście do potencjalnych klientów?
Content marketing – z czym to się je?
Content marketing, to działania marketingowe polegające na dzieleniu się ciekawymi, atrakcyjnymi i przydatnymi komunikatami z odbiorcami. Co ważne zabiegi content marketingowe są mocno sprecyzowane na dotarcie do określonej grupy. Marketing treści odrzuca jednostronną komunikację reklamową. Ma na celu zbudowanie relacji z odbiorcą, wypracowanie zaangażowania i interakcji między dwiema stronami – marką, a fanem. Co można uznać za content marketing? Wszelkiego rodzaju poradniki, artykuły, video, infografiki, webinary. Jak również działania real-time marketing czy storytelling.
Content marketing – jak wykorzystać?
Teoria, teorią, ale to na przykładach najlepiej zrozumieć jak dobrze wykorzystać content marketing.
IKEA
Jak w inny sposób niż poprzez social media zjednoczyć ludzi wokół marki? Tutaj rozwiązaniem może być blog. IKEA i “Ty Tu Urządzisz” to zbiór porad, inspiracji i ciekawych rozwiązań. Jak dobrać pierwsze biurko dla dziecka? Jak w prosty i tani sposób odmienić ściany w mieszkaniu? A może jak najlepiej ułożyć meble w salonie, by każdy czuł się tam niezwykle wygodnie? Oczywiście wszystko z wykorzystaniem dodatków i mebli IKEA. ”Ty Tu Urządzisz” to istna kopalnia pomysłów na urozmaicenie otoczenia. A jeśli lubicie robić “coś z niczego” i bawić się w DIY (Do-It-Yourself) to miejsce w sieci dla Was.
LIDL
Znana sieć handlowa to kopalnia pomysłów content marketingowych. Zaczynając od akcji Pascal kontra Okrasa, przez “Ryby są super” – czyli książki z przepisami na Święta, a na najnowszej kampanii “kuchnialidla.pl” z Okrasą i Wellman kończąc. Lidl potrafi wejść w skórę swoich klientów i w zgrabny sposób zagościć w ich domach na dłużej.
ALLEGRO
Seria “Legendy polskie” narobiła dużego zamieszania pod koniec 2015 roku. Współczesne wersje Pana Twardowskiego i Smoka Wawelskiego pokochali internauci. Przygotowane z rozmachem, dwa krótkometrażowe filmy zostały odtworzone na youtube już ponad 5 mln razy (dane na wrzesień 2016). Allegro postanowiło pójść za ciosem. Wywiad z Borutą to najnowsza produkcja serwisu. Użytkownicy mogą pobrać darmowego e-booka i posłuchać historii diabła z Łęczycy.
Chcecie wprowadzić kreatywne działania do swojej firmy? A może dowiedzieć się czegoś więcej? Odwiedźcie naszą stronę www.conture.pl i odezwijcie się do nas 🙂
[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″ offset=”vc_hidden-xs”][vc_single_image image=”33851″ img_size=”full” onclick=”custom_link” link=”/kontakt/”][vc_column_text]
Jesteśmy dla Ciebie!
[/vc_column_text][vc_column_text]
Masz pytania dotyczące oferty?
696 43 61 56
biuro@conture.pl[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row enable_parallax=”” parallax_speed=”0.5″][vc_column width=”2/3″][/vc_column][vc_column width=”1/3″][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row” css=”.vc_custom_1622636852243{padding-top: 30px !important;padding-bottom: 30px !important;background-color: #f8f8f8 !important;}”][vc_column][vc_column_text]
Możesz bezpośrednio skontaktować się z nami:
telefonicznie: 696 436 156
mailowo: kontakt@conture.pl
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]
Uzupełnij formularz i opisz krótko szczegóły dotyczące zlecenia
[/vc_column_text][vc_column_text]
Wrócimy do Ciebie z wyceną i wskazówkami jak zwiększyć sprzedaż i widoczność strony!
[/vc_column_text]